Jeżeli wiedziemy przedsiębiorstwo, jakie nie nastawia się na samym początku na szybką promocję i obfity rozwój ogólnopolski, warto wycofać się z reklamowania swojego produktu w mediach czy również Internecie. W szczególe dużo na tym zaoszczędzimy, a to rzecz jasna jest jednym z dowodów przez jaki wielu biznesmenów rezygnuje z takiego sposobu ogłaszania swojego artykuły. Wytwarzając produkty, których przeznaczenie będzie tylko na rynek lokalny warto skorzystać z innych sposobów reklamowania własnego produktu, jaki przy okazji jest sporo tańszy aniżeli środki masowego przekazu, które w nowoczesnych czasach są niezwykle drogie.
Takimi sposobami są pomiędzy innymi neony, jakich wynajęcie jest sporo tańsze, dzięki czemu tak wielu w kraju lokalnych biznesmenów decyduje się na ten sposób reklamowania swojego produktu, który trafia do lokalnych kontrahentów, którzy mogą się dowiedzieć o tym towarze nie musząc włączać telewizora lub też Internetu, jakie są niemało droższe, a tam reklamowane są inne produkty. Niestety nie wszystkich przedsiębiorców w stworzonym przez nas kraju stać na propagowanie swojego towaru przez najlepsze do tego źródła, jakimi są telewizja czy również Internet, co wynika w głównej mierze z cen dyktowanych przez te źródła masowego przekazu. Niewielcy przedsiębiorcy nie są w stanie zapłacić tak wielkich pieniędzy za reklamy w telewizji i Internecie, przez co wielu z nich poszukuje niemało tańszych sposobów reklamowania swojego produktu.
Ogromne ceny dyktowane w telewizji oraz Internecie zmuszają wielu biznesmenów do szukania opcjonalnych sposobów reklamowania własnego towaru, jakie zarazem są niemało tańsze. Są nimi pomiędzy innymi neony marketingowe oraz moduły elektroniczne, na których każdy z przedsiębiorców ma swój czas za który wypada rzecz jasna zapłacić. Mimo to ceny w tym przypadku są sporo niższe niż w wypadku reklam telewizyjnych, dzięki czemu cieszą się one tak gigantycznym zainteresowaniem. Jedyny minus w tego typu sposobach reklamowania towarów jest ograniczenie zasięgiem do konsumentów, bowiem wolno tu mówić wyłącznie o reklamie lokalnej.